Thursday, August 30, 2007

代表著北野武的"Kids Return"

數分鐘前﹐情緒又被推至最高點。


07年康城電影節﹐邀得各大導演拍攝一段大概5分鐘的短片"To Each His Own Cinema"﹐北野武也是參與者之一。

而我﹐剛看了北野先生那一段。


工人騎著單車﹐駛到一破爛的電影院。場內只得他和放映員(北野武飾)二人。工人背著鏡頭﹐焦點落在銀幕上。

不到一刻﹐片中的銀幕出現了:


(車﹗這個沒有甚麼特別吧﹗)(各位唔好o虛住﹗)


然後就出現了這個:


(久石讓的音樂同時響起!)



(新志!!!!安藤!!)



(北野武飾演的放映員。放映機竟燒著了??!)


最後:


(工人不滿地離去。(留意戲院掛著的牌呀!還有那張poster和旁邊的劇照呀!!)我懷疑那個工人就是"Kids Return"裡教壞新志的拳手!)


心情還未平復...

「唔知呀唔好問我呀愛死你喇好可愛啊救命呀咩事呀搞咩呀北野武」

我已不知道自己在/要說甚麼了。

再見。我現在就去重看一遍"Kids Return"。


(北野先生,你為甚麼選"Kids Return"?)

7 comments:

Anonymous said...

Kids Return被說成是北野先生的半自傳, 他選這套, 是當然的事吧!

咪暈住, 有無link先?

d

Zackiemad said...

Kids Return被說成是北野先生的半自傳<---係wor!點解我諗唔到架!!(想死)

有無link先<--我在網上d/l架!!我試下燒唔燒道俾你啦!(因為以前燒親俾人,都話睇唔到>.<)

單位 said...

勁!?

快send給我!!

Anonymous said...

多謝先啦! <--躬躹
我用步步高, 佢應該睇到燒出來的碟~

d

Zackiemad said...

d,

我怕到時你只可以在電腦上看~(希望成功啦!)>.<

Anonymous said...

我部pc睇到wmv的檔案, 但如果是avi就唔得囉......
不如你乾脆比條link過我啦。

d

Zackiemad said...

d,

http://lib.verycd.com/2007/06/09/0000152967.html

要d/l架~