Wednesday, August 29, 2007

尾崎紀世彦 《りばいばる 歌謡曲編》



買左囉。真係好鍾意聽"また逢う日まで"。

8 comments:

Anonymous said...

歐陽菲菲改編過呢隻歌, 叫"五月情意".
怪不得, 老是覺得似曾相識~

d

Zackiemad said...

d,

看看這個:

http://www.youtube.com/watch?v=rJovRp_b2Vw

我最愛這個look的Joe~

Anonymous said...

我看過了,是那套甚麼Rainbow的場面吧:)

白色西裝加拖鞋,噢,安藤都鍾意穿拖鞋呀~

d

Zackiemad said...

d,

本來我有果隻碟架,不過借左比某人,十年都未還我咋嘛!! >.<

Anonymous said...

我有隻恭碩良EP "Here and Now" + 大碟"No Where Man"的combined CD,唔知去咗邊,連借咗比邊個都冇晒印象呀~

d

Zackiemad said...

d,

恭碩良EP "Here and Now"<---我都有!!

無借俾人,但又係唔知擺左係邊!

Anonymous said...

Jun曾說過佢鍾意玩的音樂是Jazz,"Here and Now"的"你著幾號鞋",我好鍾意呀~
(好在,我有佢隻bar gig DVD)

d

Zackiemad said...

d,

以前唱K實唱愛空間 :)