Thursday, July 12, 2007

再遇滑鐵盧

這頭﹕你有無睇過《鐵男》?
對頭﹕有呀。
這頭﹕o甘你睇唔睇《惡夢偵探》呀﹖我借你o丫?
對頭﹕唔駛。
這頭﹕唔係呀。同一個導演拍架。
對頭﹕唔睇。
這頭﹕唔係呀。松田龍平唔係主角黎架﹗
對頭﹕佢都唔係主角﹖
這頭﹕係呀係呀。安藤又係無耐就死架。
對頭﹕印象中《鐵男》幾暴力。
這頭﹕係呀係呀。《惡夢偵探》都暴力架。
對頭﹕係咪有支槍"督"住你塊面然後係o甘fing呀﹖
這頭﹕係呀係呀。仲無端端有"抽"內臟跌出黎添呀。
對頭﹕唔睇。

對頭一副黑臉。
這頭再遇滑鐵盧。

22 comments:

Anonymous said...

勁想睇呀!!
快d send俾我啦!!

單位

Anonymous said...

BB~~~~

i never watch this FILM~~
thX.......88

ar_o_ar

Anonymous said...

唔記得我睇過鐵男I定II,只記得舒淇在開場前同觀眾講,唔好意思,呢一場臨時沒有中文字幕,不過,應該唔會點影響大家欣賞影片!

對這部影片只記得幾個風格化的影象. 暴力與性意味.

d

Zackiemad said...

單位,ar_o_ar,d:

http://www.safariunderground.net/archives/1153

Anonymous said...

兩部戲都沒有看過, no comment.
我鍾意睇有水準的blog, 我覺得看看其他人的觀點(viewpoints)是有趣的事, 有時更會被inspired.
那位作者, 曾經是塚本的fan吧:)

~d

Zackiemad said...

d,

你知唔知道近期有套日劇叫"Sexy Voice and Robot(Robo?)"?劇內女主角的爸爸便是塚本晉也!!!!Sexy Voice裡的爸爸是一個怕老婆的小男人...其實我想講呢....我都係昨晚先知原來Sexy Voice's爸爸就是塚本晉也,那一刻,我大叫"o下???????????"

這個人,很有趣!!

Anonymous said...

我好耐無跟日劇, 韓劇就更加唔識(亦沒有興趣).

有時會去呢度八吓咁囉:

{http://www.wretch.cc/blog/
aoshima2005}

我喜歡堤幸"土彦"執導的日劇, 至愛"繼續", Trick也鍾意. 堤導也喜歡在自己作品中客串一下:)

有沒有看過堤導的"溺水之魚"? 有很多我喜歡的演員哦!
{http://us.yesasia.com/b5/
PrdDept.aspx/aid-731/
section-videos/}
code-c/version-all/pid-1002902436/

d
p.s.你(曾經)在o那裏學日文?

Anonymous said...

成條應該係咁:

{http://us.yesasia.com/b5/
PrdDept.aspx/aid-731/section-videos/
code-c/version-all/pid-1002902436/}

d

Anonymous said...

在youtube(where else?)找到Sexy Voice and Robo, 塚本的髮型好"阿爸":)

原來有松山研一. 看了death note之後留意了他. 不是安藤/龍平那類美少年, 不過演戲不錯, 有潛質去到寺島進的級數.

d

Zackiemad said...

知道"溺水之魚",因為喜歡仲間。都有諗過買,不過知道最後都唔會睇,所以不了了之。

睇過下"Trick",但無追。好似有電影版??

曾經在不同的地方學過日語:
1.中學某summer holiday在日語學校學過。
2.讀U修credits,讀過兩個sem。

現在讀緊中大校外課程的日語。希望今次會開花結果。從來都是三分鐘熱度,上年去學意大利文(o個期勁迷Fellini)。讀左一個學期,就無o西興趣~

Zackiemad said...

d,

我都係睇左Death Note才知道松山研一。

"有潛質去到寺島進的級數"。我在想,松山的戲路會否比龍平廣?比如說,由龍平演"Sexy Voice & Robo",效果可能比不上松山的活潑。抑或,我從來都只是看龍平演陰沉的角色,想不起他的笑容?

p.s.那你有沒有學日語?

Anonymous said...

當年睇溺水, 因為朋友推介堤導作品. 看過之後才開始留恴仲間.

中學放暑假時學過吓日文, 出來做事後讀過中大校外課程(一年o個隻), 後來因為要返night shift, 中止了. 最後一次接觸日文是和幾個同事找私家老師小班教學, 又係不了了之.

有想過再學番(我有足夠motive), 先不論工時長這個客觀事實, 要憑個人意志, 集中力同埋精力keep住學到尾, 對我是個challenge.

想到那些時分秒數目字男女親戚的叫法, 就又覺得無晒incentive!

目前為止, 以演員的寛廣度來說:
1.安藤
2.松山 (唔夠靚仔, 有點輸蝕)
3.龍平

但是這不表示龍平演技差, 事實上我覺得佢幾好, 會選適合自己的角色. 不過可能我沒有看過太多他的戲, 看過的又都是內斂深沉型一類角色, 所以三個男演員排出來的次序是這樣.

龍平也有演過輕鬆搞笑的角色(和Arata合演那套), 相信他日後會讓我們看到他更多活潑的一面. 要走的路很長, 但他有時間, 很多很多.

松山不可能做加納, 也未必做到本城蓮. 每個演員都有其特質與特別適合演的角色.

~d

Anonymous said...

Trick有電影版, 唔記得有2定3套, 電視版也出了2輯.

我的經典: 上了兩堂初級法文, 就停, 連textbooks都送了人.

~d

Zackiemad said...

--剛跟朋友說起,龍平和安藤合演的四部電影中,所有的結果都是:安藤會死。

很有趣的現象。

--日語的時分秒數目字,我到宜家都重係一舊雲。

Zackiemad said...

--據安藤所說龍平是他為數不多的演藝界朋友,還半
開玩笑表白道︰能讓我這么喜歡的演員就只有龍平。如果被龍平討厭了就沒朋
友了……”多次合作經驗製造了兩人之間互相信賴的融洽氣氛,私底下感情也
很要好的他們還時常去安藤介紹的地方玩。從小是個電影迷的安藤經常看三池
導演的片子,就覺得很對自己的口味,但是要講給別人聽就很困難。而照松田
的話來說就是︰“三池導演就像一塊有著特殊吸引力的磁石,將安藤和我都牢
牢吸過去了。”今年安藤加盟了松田出演的“惡夢偵探”兩人一同出席釜山電
影節后松田說道︰“原本我和安藤都很不擅長站在台上宣傳,一般結束之后都
會開個兩人反省會,不過這次安藤說了很感人的話,我卻說得亂七八糟,心裡
怨念不已呢(笑)”

Zackiemad said...

在一些group內cope出來的

Anonymous said...

我一直是淺松配的支持者, 而家越來越傾向轉去安松配;)

我點都會忠於淺松配的! 只是安松配實在太cute了. *g*

Threesome?

d

Zackiemad said...

我不是淺野的粉絲,所以我係絕對支持安松配!!

我諗安藤唔會容許有第三者介入 :D

Anonymous said...

仍在想ul新角色的設定.
Joe x Ryuhei x Asano
Ando x Ryuhei x Toyokawa

*得個諗字*

d

Zackiemad said...

Joe x Ryuhei x Asano

都得wor!!!!!

Anonymous said...

我要揾Joe的戲來看看先得, 你方便時就借我啦! <--- 大安旨意

Zackiemad said...

Joe的戲,我也有不少 :D