Friday, June 08, 2007

小事數則。

1. 自從金鐘地鐵站通往PP3的遂道啟用後﹐便不再行經PP的那條路了。新的遂道不怕風吹雨打﹐一上去就是皇后大道東﹐不像平常那樣要左看右看﹐提起精神過馬路。
放工後相約痴玲在PP。我選擇了地面路線。步入PP﹐有種眼花撩亂的感覺。經過French Connection﹐大大的Sale牌放在櫥窗中﹐即刻call痴玲。「French Connection sale呀!」「係?」「我等埋你先入去。」結果我倆都無買到野。

2. 痴玲答應買我《御法度》DVD﹐未等她從中環過來﹐便飛奔到HK Records找。發現沒有﹐又立即跑到HMV的日語片架前﹐又上至下橫掃一片。無。問店員。
「唔該﹐我想問下有無《御法度》。」
店員叫我等等﹐然後唔知走左去邊。一會兒後﹐
「小姐﹐唔好意思。我地無o西貨喇。」
未及回應﹐又加一句﹐
「係全線都無貨。」
「o甘仲唔入番貨?」(心裡大喊著)

3. 「我個頭就黎直o西喇。」我說。
「o甘咪好囉。你唔係想整直番o的頭髮咩?」她回應。
「.....」

4. 今天買了3本書加一條裙。又採用dd2的建議﹐在無印買了些儲物用品。即係呢﹐又駛突左。

18 comments:

Anonymous said...

"即係呢,又駛突左"
i like this sentence
the main point!!!

單位

Anonymous said...

>衘法度
可以試下請HK Records代為訂貨。
或到Time Square九樓的Disc Plus, or basement 的CD Warehouse找找。

Happy Searching!

d

Anonymous said...

你都好呀,返PP3,起碼在灣仔頭,食LUNCH都多o的選擇,買車仔麵又近,仲可以行落天地打書釘。

~d

Anonymous said...

我星期四去金鐘HMV揾"陽炎座",全線都無呀。
不過在search list看到中環店有"野獸男",店員話可以在金鐘店取貨。
我在自己的名字和電話號碼旁寫上"野獸男",睇o左一秒,又加上DVD三粒字母。

~d

Zackiemad said...

d,

我唔係o係PP3返工架﹐要再過少少。

車仔麵常常吃﹐還有那間蝦麵店﹐好鍾意食。

o甘﹐即係最後一隻"陽炎座"俾我買左?當我發現這碟時﹐完全不理儀態o甘大叫﹐身旁的好友很冷淡地說﹐又點呀。

"野獸男"買左好耐都仲未睇。我比寂然早買﹐可最後都是他先看了。

Zackiemad said...

單位﹐

你都要好好o甘運用你的錢喇﹐如果一個人住﹐要駛好多錢架。下次出黎食飯食麵包好喇。

zeiling said...

食麵包做咩唔預我呢?

我就黎窮到早午晚都係包.

http://zeiling.blogspot.com/2007/06/blog-post_6752.html

Zackiemad said...

zeiling,

FUCK OFF LA!

zeiling said...

zackiemad,

go to die la!

Anonymous said...

兩位施主

相嗌唔好口
我地有情飲水飽!!

單位

Anonymous said...

>身旁的好友很冷淡地說﹐又點呀。
通常好友的反應都會係咁,見怪不怪嘛:)

>蝦麵店
Where?

現在唔想行咁遠,lunch已經無買車仔麵(慧蘭軒隔離條橫街)。通常都夜收工,間鋪分分鐘close o左。

忽然好想食車仔麵~

~d

Zackiemad said...

蝦麵店,蘭杜街呀﹐新"超"記對面。

你說的那間車仔麵通常都會外買回公司吃。太逼﹐太多人﹐得兩三個位﹐但很好吃。

Anonymous said...

昨晚七點放工,諗住行去車仔麵搏吓。去到時,老板(?)在拖地,原來收七點。佢話:你七點前打電話落order啦!我八點至走o既!跟住比o左張menu我。

我諗住,橫掂都係,不如行落修頓附近食牛腩麵,點知走吓走吓,見到蝦麵店^o^
二話不說,走入去叫左個喇沙湯底蝦肉片麵(改米粉)。唔錯!下次會試辣湯底:)

灣仔頭/大佛口附近仲有mug好介紹?我通常收工後食埋至返歸。

~d

Zackiemad said...

蝦湯底超正架。

中午和同事就吃那間車仔麵﹐早點fax order,半個鐘後落去

衛蘭軒對面有間食"士"油chicken wing飯好好味架。好似叫"XX小廚"(榮式雞扒)

平時lunch多數都去蘭杜街。蝦麵隔離間越南野(好似叫"新竹..")就好普通﹐無咩特別。多數我地都去茶餐廳囉。

Zackiemad said...

半個鐘後落去取

Anonymous said...

多謝你的情報:)

Zackiemad said...

今天放工後到"合興魚旦"(好次係呢個﹐新"超"記隔一兩間鋪)食雲吞河粉酸辣湯底﹐好好味。

Anonymous said...

星期三晚終於吃到車仔麵,聽老板,間鋪在七月尾會大裝修兩個星期喎.

d