Friday, June 01, 2007

男女大不同



看了我MSN裡那張松田龍平的「露左少少」照﹐
女的說很sexy;
男的反說我是色鬼。

3 comments:

Anonymous said...

色鬼應該睇美國版Queer As Folk, 龍平呢張,小兒科啦~

*goes back to photo*

真係好sexy!不是太多男優可以擺呢種pose~

~d

Zackiemad said...

我曾經都好想好想睇Queer As Folk。過左一排又「掉」淡左。真係好好睇?

Anonymous said...

好視乎你鍾唔鍾意個casting/pairing。
據聞同志不喜歡這套劇,認為太過romanticised,我也相信同志不會太喜歡,因為角色大部份時間都在談情說愛(雖然有graphic sex穿插),似乎是target straight women喎!

這套劇的意義在於,從來無人試過拍一套咁樣的gay drama。一定唔會有機會在香港電視上播放(not even Cable)。

主角cast得好, esp. Gale Harold演活Brian Kinney。此君條件甚佳,可惜打不入主流。

單論創意和劇情,第一季最好。不過我最鍾意第三季。

目前所見最有水準的fan site (有clips)
http://queerasfolk.wired-hub.net/home.html

~d