Thursday, May 17, 2007

Goodbye, KERRANG!



這裡﹐只是冰山的一角。

9 comments:

Anonymous said...

PLEASE~~~ Dun keep it anymore!!!!!!

Anonymous said...

建議你認真考慮添置一部PDA或Palm,儲存雜誌的文章。
好處是解決了空間短缺的問題,又可以永久keep住有用/珍貴的資料。建立了database,揾資料時更方便。
唔知i-Pod Video可不可以儲呢o的資料?應該得o掛?

~d

Zackiemad said...

d,

個堆書今天還未掉,唔捨得,但家裡廢物已堆積如山。
我間房係要"檻"住黎行。

Anonymous said...

我有兩箱書,最近一次搬屋時,決定擺入倉。
雜誌已經忍手唔買!

Anonymous said...

>"檻"住黎行

你意思係?

~d

Zackiemad said...

空間太少﹐全地都係野﹐所以行步路都難~

Anonymous said...

If your apt is family property and you don't mind, you can construct a 閣仔 to store your stuff.

成地係o野,出出入入時,點都有些危險。

~d

Zackiemad said...

剛在整理cd﹐現在成地都係﹐"lump"過幾次。

Anyway, not family property,無得搞。

Anonymous said...

Muji有賣裝CD的長窄型膠盒,可疊高,個樣OK,可以考慮。

仲有個方法(不過我唔太想用在CD上):買Muji的CD folders(一個好似可以裝20隻),只keep liner notes/封套及CD, 個盒唔要。
我上次搬屋,用這些folders處理了大量VCD/DVD/日劇,反正都無mug liner notes 要keep。的確節省不少空間,但最鍾意的DVD(尤其是演唱會),我都無入folders。

書我都可以放入倉,唯獨是CD/DVD,真的無MUG得搞。

祝你出入平安啦!

~d