Friday, May 11, 2007

請問宜家幾多點

從未想過去滿江紅是要定位子的。今天大失預算﹐8點左右等位等到8點半。我和Kitty還怕趕不到9點9 o個場"Hors de Prix"(9點9我地係要去到金鐘)。等了半個小時有多﹐來了兩個日本人。她叫我跟他們說話﹐我眼都突。她自己卻喃喃自語地說﹐我都識講架。今は何時ですか。(大笑)

嘩﹐守得雲開見月明。有位啦。兩位飢民一坐低就「拿拿聲」點菜﹐好肚餓又好趕時間。


我們的心頭好

等開飯的時間當然是拆禮物啦。一隻聖母像的戒子。好鍾意。



吃完飯9點半。塔的士直落PP。Wow﹐時間o岩o岩好﹐連片頭都無miss。其實呢﹐K小姐﹐點解我地次次約親都要趕頭趕命o既?


K小姐扮戲內男主角Jean(Gad Elmaleh飾)睇表。

1 comment:

Anonymous said...

喂~
本人覺得呢套priceless好流喎!!

不過又扮得幾似(睇錶)

安藤迷