Thursday, April 26, 2007

舊事一則

記得中學時期有一天放學後走到信和買Metallica的黑碟。售貨員哥哥問我:「你係唔係夾band架?」身穿旗袍式校服、一臉天真無邪的我﹐一看就知是管弦樂團團員啦。夾band?癲o既。

時移並沒有易轉,今天你到信和做同一樣東西,他也會有同樣的反應。有些事情並沒有開花結果﹐活在其中﹐亦未能接受事實。今時今日﹐已變由o的死o靚仔問我這個問題﹐而年近30的我(!!)﹐唯有尷尷尬尬地答:「唉﹐姐姐我唔玩架......」

至憎搭訕。

3 comments:

zeiling said...

係時候檢查自己的打扮.

Anonymous said...

我都想知你當時著成點?
單位

Anonymous said...

Either you're hot, and the boyz were...well...acting like boyz, regardless of Metallica.

Or, they really want to know whether you're in a rock band or not.

sorry for barging in,
dd2