Saturday, April 21, 2007

轉戰失敗

找了兩間﹐都找不到。急call Gloria。

「喂﹐我見到Bank Band隻碟。」
(關於Bank Band對話省略)
「我搵左兩間都搵唔到A Perfect Circle呀﹐話賣o西wor。」
「駛唔駛我幫你搵呀?」
「好呀。」
(其實我打俾你﹐都係想你講呢句者。)

不過﹐Gloria小姐會唔會真走去係幫我搵呢﹐又是另一回事。

買不到APC﹐唯有買《Gish》補數。想不起我當年不買的理由﹐好歹都是他們第一張專輯﹐是不買就不買﹐怪。



不是說笑﹐我終於找到以前「儲落」的Smashing Pumpkins雜誌。見封面寫著"98"﹐又見這些發黃了的紙﹐「哇」左一聲。晃眼就10年了﹐時間都不知用到哪裡去。

No comments: