Friday, April 20, 2007

本來﹐是一個人孤孤獨獨地去的。

已經諗好對白。(驚架嘛大佬﹐一陣間有個「騎呢爆」同我搭訕咪死!)
「請問﹐有無A Perfect Circle o既碟呀?」
如果他答「有」﹐
「o甘﹐我想問下有無James Iha架﹖」
如果他答「無」﹐
o甘我應該照殺呢?定係唔買呢?
To buy or not to buy。

然後﹐Gloria被我的死纏難打法跟著去了。

結果﹐買了隻3DVD(1隻A Perfect Circle和2隻Smashing Pumpkins)。

卻連唯一的一隻cd也找不到。

明天轉戰大型唱片鋪。

2 comments:

Anonymous said...

成日都周圍去o既你
單位

Zackiemad said...

hohoho~~
我等緊你同我周圍去wor~