Saturday, March 31, 2007

嘴裡掛著,說在口邊一直都是: 3月30日。9:30PM。香港文化中心。Dark Matter。

昨天下午到上環辦工﹐所以相約痴玲6時在中環地鐵站內等,估不到我倆確認位置都需時5-10分鐘。「你係邊?」「車頭囉」「唔見你o既?」「o下?」「車頭 ,箭嘴方向」「係wor ,咪箭嘴方向囉 」「無理由架」「我宜家見到Adidas個廣告,你見到咩?」「er...... 」「er...... 」
「得!見到你」

抵達尖沙嘴時已經7點有多。板前門外人頭甚湧﹐當機立斷改地點吃飯。途中痴玲要我確認地點時間(唔信我o者)﹐一看戲票﹐我慘叫了一聲﹐「真係唔係香港文化中心呀!係大會堂呀!」(!!)痴玲差點大叫說:「對面海?又要過番海?唉﹐o甘點解頭先我地要過黎呢?」「唔知嘛...我地都要去HK Records啦!仲有時間架﹐七點幾之嘛!」她表面平靜﹐內裡「媽叉」著我的也不再說什麼。

在Double Star匆匆吃了晚飯然後到HK Records掃碟﹐$209買得1隻DVD加6隻VCD!Yeah~再有時間到Page One兜個圈兼去Agatha揀飾物。時間盡在手中。

未到9:30已人在大會堂﹐氣定神閒。咪住﹐點解禁多人架?人龍越來越長﹐過了放映時間還未能進場。好悶。我倆的「待睡狀態」已響起警報。未看已覺很累。

完場後感覺空空的﹐好像什麼也沒有看過﹐陳腔濫調﹐沒有感覺。痴玲只說了一句:「原來劉燁真係識英文架。」我也答了一句:「所以咪溝到鬼妹lor!」

2 comments:

zeiling said...

1. 途中痴玲要我確認地點時間(唔信我o者)
--> 係, 我擺明係唔信你. 好彩我醒o者!

2. 在Double Star匆匆吃了晚飯然後到HK Records掃碟
--> 食餐飯都俾你施加壓力, 可憐!

3. 完場後感覺空空的﹐好像什麼也沒有看過
--> 下? 我覺得 ok wor! 除左 ending 同頭尾懶係呼應果兩場太極, 我覺得幾好架bro!

單位 said...

嘩哈哈~~
我部腦short左
而家用緊阿哥部腦
搞到上網要search你個blog

一黎就睇到呢篇
好爆XDDD