Sunday, February 11, 2007

要學會不說「妖」字

對於「某朋友」(回應)﹐我已努力地抑制怒火﹐可是.....

1. 近來迷上陰陽師安倍晴明﹐關於他的小說漫畫電視劇無一不看。昨天興致勃勃地將小說內某段文字翻給她看﹐那段文字是這樣的﹕「....日本平安時代﹐世界明暗未分﹐人鬼妖雜相共處....」

看後﹐她說:「o下﹐原來真係有鬼架?」

我:「. 」

2. 問她在看什麼漫畫。

她說:「細佬借個D都唔o岩睇」

我問:「妳細佬睇緊D咩呀?」

她答:「唔知wor」

我只可以:「.」

3. 講金城武。

我:「讀書個陣都好鍾意架喇!」

她:「o甘我都有佢D閃卡」

我:「. 」

4. 尖東九廣鐵路站內。她突然很緊張地拉著我的衣袖說﹐

「喂喂喂﹗上海啊﹗」

我順著她的視線望去﹐只見告示燈牌上打著的是「Sheung Shui」

未待回頭﹐她已很氣餒地說:「扯~~原來係上水」

我:「妖﹗﹗」

我今次唔妖都唔得呀﹗

2 comments:

Anonymous said...

聽說你本人琴晚都俾人妖.

而家唔只係我俾人妖囉.

你都有今日! 呵呵!

Anonymous said...

謠言止於智者。