Friday, February 02, 2007

痴線個痴 Pt.1 & 2

PART 1: 1-Feb-07

1. 某鞋店內﹐痴玲正在埋頭苦幹地試著一雙墨綠色的boot

我:「又買呢隻色呀?」
痴玲:「唔得呀?我都無呢隻色!」
我:「妖!」

然後她注意到那雙剛脫下的舊鞋正是墨綠色的。

她抬頭仰天大笑。


2. 壽司店內﹐我倆正吃得起勁

痴玲:「究竟我地聽日睇咩?」
我:「 妖!」
痴玲:「邊城?o下,但係我宜家好努力o甘睇緊圍城wor!」

然後我想起了日本人到南京一事


3. 另一鞋店內﹐她指著一對金色鞋

痴玲:「呢對好唔好呀?」
我:「妳咪有對金色o羅!」
痴玲:「其實我係有兩對」
我:「妖!」

PART 2: 2-Feb-07

邊城@香港舞蹈團

中場休息中﹐我們正在討論著米濤和劉迎宏。

我:「諗住介紹女仔俾阿X架嘛!」
痴玲:「我唔係女仔咩?」
我:「妖!」


我宜家已經唔想再扭甩我自己個頭﹐反而係想扭甩妳個死人頭呀! 妖!

1 comment:

單位 said...

救命呀

BTW,邊城得得呀
上次我有睇
唔知今次有無新元素呢?