Monday, October 23, 2006

不解

Z(一黎就爆):你做咩唔聽我電話呀!!!
V(爆-ly 回應):我落左街呀 BB!!!
Z:做《笑傲江湖》舞台劇呀!
V:下!睇呀!
Z:你自己去買飛啦。
V:下!你唔睇呀?你唔陪我邊個陪我呀?

--摘自 Z's blog

o係「你做咩唔聽我電話呀」同「我落左街呀 BB」中間﹐ 你好似仲講左一句﹕「好緊張呀!」小姐﹐你呢句「我好緊張呀」﹐究竟係搵唔到我好緊張o丫?驚買唔到飛好緊張o丫?定抑或係可以睇2R而好緊張呢?唔通,你打從心底深深處其實係好鍾意金庸??你口口聲聲話係垃圾,點知原來暗地裡已經睇左十萬次《笑傲江湖》?!?你唔好o係個日俾我到見你去搵金庸簽名,我實將你D衰o野放大十倍黎寫﹗

3 comments:

zeiling said...

車, 你唔好叫我幫你同金庸照相呀!

我係唔會幫你架!!!

zeiling said...

做咩逼人睇你個 blog 者!

Zackiemad said...

我無呀,係你自己表錯情